معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از اردوی جهادی دندانپزشکان دانشگاه مشهد در نیشابور و همچنین ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، سیما سادات لاری در سالن همایش بیمارستان حکیم بیان کرد: نیشابور هرچه که دارد از برکت وجود امام رضاست؛ خوشحالم که شهرستان نیشابور دانشکده علوم پزشکی با این عظمت دارد؛ این شاخصه مهم یک دانشکده خوب است که دست بر روی طرح‌های عظیم می‌گذارد.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، در زمینه بهداشت حرف‌هایی برای گفتن وجود دارد. اگر در حوزه‌های دیگر مشکل وجود دارد در زمینه درمان و بهداشت رشد چشمگیری داشته‌ایم. یکی از دلایل رشد این شهرستان وجود همدلی مناسب میان کارکنان و مسئولان است.

لاری در ساختمان پردیس دانشکده علوم پزشکی و در جمع خبرنگاران نیز گفت: هدف اصلی سفر ما به شهرستان نیشابور بازدید از اردوی جهادی دندانپزشکان دانشگاه مشهد است که در اطراف این شهرستان مشغول به کار هستند. در حاشیه این سفر بازدیدی از ساختمان پردیس علوم پزشکی انجام شد که آماده بهره‌برداری برای دانشجوهای مربوطه است.

وی ادامه داد: در اجلاسی که با روسای دانشگاه داشتیم، با توجه به کمبود بودجه قرار بر این شد تا پروژه‌های جدید را شروع نکنند و به اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره بپردازند.
حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید و در سالن همایش بیمارستان حکیم گفت: امروزه سعی شهرستان بر این است که اثری از بزرگان خود نگه دارد؛ جوانان نیشابور سعی زیادی در حیطه دانش دارند.

وی ادامه داد: ما موافق حضور زنان در سمت‌های مدیریتی هستیم و امیدواریم که این امر گسترش پیدا کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد که بودجه فرهنگی و بودجه دانشگاهی نیازمند توجه ویژه است. اگر بخواهیم فعالیت‌های مناسبی برای دانشجوهایمان داشته باشیم بودجه تخصیص داده شده به حد کافی نمی‌تواند کمک کند.

گرمابی بیان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی دانشجویانمان بیشتر شود تا آگاهی مناسبی نسبت به جامعه داشته باشند.

همچنین محسن عظیمی‌نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور عنوان کرد: نیشابور محل پذیرایی از گروه‌های جهادی است؛ ما در خردادماه میزبان موسسه خیریه ملی مرهم بودیم که بیش از 120 عمل جراحی شکاف کام و لب را به ثبت رسانده است. در حال حاضر نیز میزبان گروه صراط‌الحمید در مناطق محروم برای ارائه خدمت دندانپزشکی هستیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.