به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در نشست خبری چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه افزود: طرح مثلت اقتصادی مولفه بسیار خوبی در رونق اقتصادی استان خراسان رضوی و گناباد به شمار می رود و مسئولان مربوطه باید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و اجرای آن بستر این مهم را هموار کنند.

وی تشکیل کارگروه رونق تولید را اقدام بسیار خوبی در گناباد دانست و اظهار داشت: با برگزاری چند جلسه این کارگروه مسائل و مشکلات طرحهای تولیدی بررسی و نسبت به رفع برخی از آنها اقدام شد و استمرار برگزاری آن پشتوانه بسیار خوبی در حمایت از تولید کنندگان به شمار می رود.

وی گفت: در این راستا از مجموع ۲۰ واحد تولیدی دارای مشکل در گناباد ۱۷ واحد در اولویت رسیدگی مسئولان قرار گرفت که با راه اندازی آنها برای یک هزار نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد می شود.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: دیدگاه بسته ای نسبت به حضور جناح سیاسی خاص در ستاد نماز جمعه گناباد وجود ندارد و از همه سلایق سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در مجموعه ستاد نماز جمعه استفاده می شود و در شورای مشورتی این ستاد از همه طیفها و گروههای سیاسی حضور دارند.

وی اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در آیین نماز جمعه گناباد به نسبت میزان جمعیت این شهرستان رتبه نخست استان خراسان رضوی را دارد و به طور متوسط هر هفته بیش از دو هزار نفر در این آیین حضور دارند.

وی گفت: تعداد مسئولان دستگاههای اجرایی و روحانیون به نسبت تعداد شرکت کنندگان در آیین نماز جمعه اندک است و این اقشار باید عنایت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه گناباد افزود: طرح توسعه مصلی نماز جمعه گناباد در زمینی به وسعت دو هزار و ۶۰ متر مربع و زیربنای ۶ هزار ۱۰۰ متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده که با گذشت ۶ سال با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست و برای احداث آن ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت مردم، ستاد نماز جمعه و کمک های دولتی هزینه شده و ۵۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن مورد نیاز است. 

وی مهمترین مسائل و مشکلات مردم را گرانی کالاهای اساسی، نبود نظارت مسئولان بر توزیع کالاها و خدمات و بی توجهی نسبت به مشکلات مردم دانست.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.