فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان فرماندهی هنگ‌مرزی تایباد موفق شدند در 72 ساعت گذشته در عملیات‌های جداگانه بیش از 112 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کنند.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مرزبانان در یک عملیات توانستند 57 کیلو و 270 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 7 کیلو و 400 گرم از نوع حشیش را کشف کنندد که در این رابطه تعدادی قاچاقچی دستگیر و روانه مراجع ذی صلاح شدند.

وی با اشاره به عملیاتی دیگر در این رابطه افزود: همچنین نیروهای این فرماندهی موفق شدند 47 کیلوگرم مواد افیونی متشکل از انواع شیشه، تریاک و هروئین را کشف کنند و 2 قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد: ماموران پس از دستگیری یک تبعه افغان مقدار 675 گرم هروئین فشرده که قصد عبور آن را از مرز به صورت بلعی داشت، کشف و ضبط کردند.

سردار جان‌نثار تصریح کرد: مرزهای تحت الحفظ مرزبانان سرزمین خورشید اولین و محکم‌ترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.