سید امیر حسام محمد آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک تیم 20 نفره از جوانان مشهدی به روستای قانه قرمه شهرستان آق قلا اعزام شدند و با همکاری آستان قدس رضوی موکب امام رضا(ع) را برپا و طی روزهای پنجم تا 16 فروردین ماه خدمات مذکور را به ساکنان محلی ارائه کردند.
وی ادامه داد: به نمایندگی از مجمع سمنهای جوانان خراسان رضوی دیداری با رئیس مجمع سمنهای کشور داشتم که در این دیدار در خصوص کمک به سایر شهرستانهای سیل زده استان گلستان اعلام آمادگی شد و همچنین بازدیدی میدانی نیز از شهرستانهای آق قلا و گمیشان صورت گرفت.
دبیر مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان خراسان رضوی گفت: تا کنون یک محموله شامل مایحتاج اولیه توسط سازمان مردم نهاد 'عصر ایده آل' و محموله دیگری از کمکهای مردمی که توسط مجمع سمنهای جوانان استان خراسان رضوی جمع آوری شده است به استان گلستان ارسال کرده ایم.
محمد آقایی افزود: امروز نیز سومین محموله کمکها با همکاری جامعه ورزش و سمنهای جوان استان خراسان رضوی در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد جمع آوری می شود و به زودی به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: در صورت موافقت آستان قدس رضوی، مجمع سمنهای جوانان استان برای اعزام نیرو و ارسال کمک و ارائه خدمات به مردم استان لرستان نیز از طریق این نهاد آمادگی کامل دارد.
بارندگی شدید در نخستین روزهای امسال موجب سیلاب و آبگرفتگی در برخی شهرستانهای استان گلستان همچون آق قلا و گمیشان شد.
بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی با دستور وزیر کشور، این استان به عنوان معین کمک رسان به مناطق سیل زده استان گلستان انتخاب شده است .
تاکنون850 تن کالا از خراسان رضوی به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.