امام جمعه تربت حیدریه در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر گفت: تحقق دیدگاهها و فرامین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند اهتمام بیشتر مسوولان است.
حجت الاسلام عصمتی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب بر لزوم استفاده و به کارگیری از ظرفیت جوانان در عرصه های مدیریتی کشور تاکید شده است و مسئولان باید نسبت به عملیاتی کردن دیدگاههای رهبری در این بخش اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی از ظرفیت بالایی برای توسعه کشور برخوردارند و در سایه تلاش و مجاهدت این قشر، می توان به اهداف مورد نظر دست یافت و زمینه رشد و توسعه بیش از پیش کشور را فراهم کرد.

* امام جمعه سبزوار هم با اشاره به بیانیه 'گام دوم انقلاب' گفت: نگاه درونی به سرمایه های علمی و فرهنگی و تقویت و حمایت از نخبگان جوان در این بیانیه دیده شده که مسئولان باید زمینه تحقق آن را را فراهم نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه امروز سبزوار افزود: ترویج اندیشه گره زدن حل مشکلات اقتصادی کشور به کمک غربی ها تحقیر نخبگان کشور و خیانت به ملت است.
وی تاکید کرد: مسئولانی که شیفته کمکهای غربیها هستند به تجربه دوران دفاع مقدس بازگردند که نظام نوپای جمهوری اسلامی بدون اتکاء به قدرتهای شرق و غرب به پیروری رسید.

* امام جمعه گناباد هم از دولتمردان و از جمله وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات خواست که با برنامه ریزی منسجم برای سالم سازی فضای مجازی برنامه ریزی و اقدام کند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: یکی از فتنه های آخر الزمان استفاده نادرست از فضای مجازی است که آسیبهای زیادی به جامعه و از جمله جوانان وارد کرده است.
وی ادامه داد: استفاده درست از اینترنت و فضای مجازی موجب توسعه علم و پیشرفت می شود ولی اگر جوانان از این وسیله به جای تحقیق علم به دیدن عکسهای مستهجن و برقراری ارتباط نادرست بین دختر و پسر و گوش دادن به سخنان نادرست بهایی ها و وهابی ها بهره بگیرند دین و دنیایشان لطمه می خورد.
صادقی نسب گفت: این آسیبها موجب متلاشی شدن بنیان خانواده و دیگر آسیبهای اجتماعی برای جوانان می شود و دولتمردان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سالم سازی فضای مجازی اقدام و وزیر آموزش و پرورش هم درسی با عنوان استفاده صحیح از فضای مجازی در کتب درسی منظور کند.
2095/7079/ 8145/7495/1922
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.