سورنا ستاری گفت : کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپی، دانشگاه را منزل خود بدانند.

به گزارش ایلنا از مشهد ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شکل گیری مراکز نوآوری و استارتاپ‌ها اطراف دانشگاه‌های پایتخت، نمونه موفقی از این الگو است.

وی افزود:  اراده و عزم تغییر، مهم ترین عنصر شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و نوآوری است و باید مدل‌های موفق نفوذ نوآوری و فناوری به بافت شهر، الگوسازی و ترویج شود.

 ستاری خاطر نشان کرد: به‌رغم وجود تمام محدودیت‌های مالی، وظیفه خود می‌دانم از گسترده شدن فرش زیست بوم کارآفرینی و نوآوری زیر پای فعالان دانش بنیان و استارتاپی حمایت کنم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری تا 90 درصد هزینه ثبت پتنت بین‌المللی توسط کانون‌های ثبت پتنت معاونت علمی و فناوری حمایت می شود.

همچنین امروز با حضور ستاری دو تفاهمنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه پرداخت تسهیلات و امکانات برای توسعه مراکز علمی و پژوهشی منعقد شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جریان سفر یک روزه خود به مشهد تاکنون از مرکز پژوهشکده صنایع هوا خورشید، مرکز صنایع لبنیات و فراورده های لبنی، آزمایشگاههای دانشکده علوم و مرکز توسعه فناوریهای پیشرفته دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.