حجت الاسلام علی مظفری روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با مدیریت کارآمد، سیاستهای ابلاغی بالادستی را به ویژه در حوزه اعتبار بخشی مجدد به اسناد و مهریه، به نحو مطلوب به اجرا گذاشته و گامهای مؤثری در ارتقای رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه قضایی استان برداشته است.
وی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف حاکمیت در جامعه علاوه بر برقراری نظم و امنیت، مراقبت از منافع عمومی و حفاظت از مالکیت خصوصی است.
وی گفت: دادگستری خراسان رضوی با تمام توان در دفاع از حقوق عامه و حفاظت از مالکیت خصوصی با تاکید بر لزوم اعتبار بخشی مجدد به قانون ثبت و اجرای این قانون می کوشد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با بیان اینکه پایبندی به قانون ثبت اسناد و املاک نشانه بالندگی و تحولات مثبت در جامعه است افزود: در برنامه ششم توسعه کشور به لزوم اعتباربخشی به قانون ثبت تاکید شده است.
وی اظهار داشت: قانون ثبت از مهمترین قوانینی است که می تواند جامعه را از طریق ایجاد ثبات در اسناد و معاملات به رستگاری برساند.
در این مراسم از زحمات عبدالحسین رامشی قدردانی و محمد حسن بهادر به عنوان مدیر کل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی معرفی شد.
بهادر پیش از این مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مازندران بود.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.