محمدرضا اخوان عبداللهیان پنجشنبه شب در مراسم 'اعطای اعتبار نامه اعضای هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی' افزود: الکترونیکی کردن امور و شبکه شدن با دیگر دستگاه ها و هماهنگی با دیگر سازمان های نظارتی می تواند از برخی موارد که منجر به وقوع جرم و فساد می شود پیشگیری کند.
وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره، نمایندگان 30 هزار مهندس استان هستند اظهار داشت: همبستگی و همدلی می تواند به ارتقای جایگاه این سازمان کمک کند.
وی گفت: شفافیت از دستاورد های دوره هفتم هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان بود، این هیات حرکت به سوی چابک سازی و فرایندسازی سازمان، توسعه زیرساخت های آن، شفاف سازی و تسهیل دسترسی مردم را آغاز کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: دکتر آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی نیز تحولی در سازمان نظام مهندسی ایجاد کرد و مسائلی را که می توانست رانت و فساد ایجاد کند از این سازمان دور کرد.
وی اظهار داشت: سرپرست وزارت راه و شهرسازی هم تاکید کرده است سیاست های وزیر قبلی را ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان هم گفت: این انتخابات با کمترین نقص برگزار شد و امیدواریم هیات مدیره جدید متحد و منسجم با توجه و احترام به همه تخصصها کار کند و از تجارب پیشکسوتان هم استفاده نماید زیرا شرایط کنونی سازمان نظام مهندسی حاصل زحمت های فراوان اعضای این سازمان در گذشته است.
هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هشتم مهر ماه در مشهد و 11 شهرستان استان آغاز شد.
در این انتخابات 83 نفر نامزد عضویت در این هیات مدیره شدند که از این تعداد 15 نفر به عنوان عضو اصلی و هفت نفر به عنوان عضو علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند و امشب اعتبار نامه خود را دریافت کردند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.