به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد شمس الدین، روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان دخترانه شاهد بشرویه افزود: پیوند بین مردم و دولت ضامن دوام انقلاب است و امروز وظیفه همگی ما این است که با تمام وجود این اتحاد را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: شکوفایی، استقلال و عدم وابستگی به قدرت های شرق و غرب و فراگیر کردن ارزش های انقلاب مردمی ایران از مهم ترین پیامدهای این نهضت بود.
شمس الدین اضافه کرد: بعد از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی استکبار با توطئه های فراوان نظیر تحریک گروهک های تروریستی و تحمیل هشت سال نبرد اجباری بر مردم ایران سعی در متزلزل ساختن پایه های نظام نوپای ایران را داشتند.
وی اظهار کرد: جوامع غربی برنامه ریزی های خود را بر پایه تشکیل دهکده واحد جهانی تحت تسلط صهیونیسم قرار داده بودند اما بروز انقلاب شکوهمند اسلامی معادلات آنان را در هم پیچید و خط بطلانی بر محاسبات واهی آنان کشید.
به گزارش ایرنا، امام جمعه بشرویه تاکید کرد: باید نسل جدید را بیش از گذشته به مطالعه و تحقیق در تاریخ کشورمان تشویق و ترغیب کنیم تا با اطلاع از رویدادهای گذشته به درک و بینش صحیحی از اوضاع ایران و جهان برسند.
حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد: سربلندی و دستاوردهایی که اکنون داریم به راحتی به دست نیامده و نسل جوان ما باید بدانند که برای حفظ استقلال و عزت کشورمان باید در مسیر ارزش های انقلاب حرکت کنند.
وی با تاکید بر دوری از اختلافات حزبی و سیاسی گفت: یادمان نرود که حرکت در مسیر ولایت فقیه باعث پیروزی انقلاب شد و حرکت در همین مسیر نیز ضامن دوام آن است.
در این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، فرماندار و سایر مسئولان اجرایی زنگ انقلاب به نمایندگی از سایر واحدهای آموزشی بشرویه در دبستان دخنرانه شاهد بشرویه نواخته شد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550* 6054*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.