فائزه موهبتی، روز یکشنبه به مناسبت هفتادمین سالروز و فرا رسیدن هفته سازمان جوانان هلال احمر در گفت و گو با خبرنگاران، کانون های دانش آموزی، غنچه های هلال، طلاب، روستایی و عشایری، جوانان دختر و پسر و دانشجویی را از مهمترین کانون های موجود در جمعیت جوانان هلال احمر استان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: 70 سال تلالو جوان باوری، شعار مخصوص این هفته است که در این ارتباط 10 عنوان برنامه در سراسر استان اجرا می شود.
موهبتی، نشست مشترک دبیران و اعضای شورای اجرایی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، نشست با رئیس ورزش و جوانان، تقدیر از پیشکسوتان، برپایی چادر سلامت، حضور در نماز جمعه و شرکت پر شور در عزاداری اربعین حسینی را از مهمترین برنامه های این هفته بیان کرد.
به گفته وی شوق رویش، شاخه دانش آموزی، پست نوروزی، رفاقت مهر، طرح پیمان، المپیاد جوانه و دست های مهربان عنوان برنامه هایی است که اعضای جمعیت جوانان هلال احمر استان در طول سال در آن فعالیت می کنند که فقط چهار هزار جوان، جمعیت شاخه دانش آموزی را تشکیل می دهند.
به گفته وی در طرح پیمان، هزار و 200 جوان آموزش دیده با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر همکاری و موارد آموزشی را به بدنه جامعه وارد می کنند که این خود اقدامی بزرگ برای جلوگیری از مصرف مواد مخدر در استان و کشور است.
وی در ادامه از برگزاری انتخابات مجامع دانشجویی و دانش آمورزی در هفته جاری یاد کرد و افزود: این مجامع در استان هر کدام دارای یک دبیر خواهند بود و انتخابات مشابهی هم در سطح کشوری برگزار خواهد شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215* 6054* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.