حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اظهارات ترامپ در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح را قلعه محکم، جاده ایمن مردم و زینت حاکمان توصیف و بیان کرد: قوام و پابرجایی مردم بر نیروهای مسلح است لذا بر همه ماست که نیروهای مسلح را تقویت و اقتدار آنها را حفظ کنیم.
وی گفت: امام راحل ما به ملت جمهوری اسلامی ایران شجاعت داد و اکنون بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ما در خارترین و ذلیل ترین دوران به سر می برند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کس حق تضعیف نیروهای مسلح را ندارد افزود: گاهی در جریان های سیاسی این امر پیش می آید که امید است با تدابیر بیشتر راه را برای نفوذ دشمن باز نکنیم.

**جبهه مقاومت در تمام جهان ریشه دوانیده است
معاون قوه قضاییه بیان کرد: امروز جبهه مقاومت در تمام جهان و دنیای اسلام ریشه دوانیده و کاری از دست دشمن بر نمی آید، جبهه مقاومت دست در گلوی داعش و استعمار انداخته و اینها همه به دلیل ایستادگی و مقاومت است.
وی با بیان اینکه امروز راه سعادت بشر مشخص شده است گفت: سعادت و شقاوت 2 وسیله هستند لذا انسان با سعادت کسی است که خالصانه بندگی کند.
بهرامی اظهار کرد: اهمیت دادن به دانش، علم و فهم، کنار گذاشتن تنبلی و بطالت، اصلاح نفس، حمد خداوند، رعایت حدود الهی، دور کردن کینه ورزی، عبادت، ایستادگی و مقاومت از دیگر راه های سعادت شیعیان است.

**مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار
وی با اشاره به اینکه برای یافتن حق باید محتاط، مقلد یا مجتهد بود گفت: یکی از وظایف مهم آحاد مردم ایران مقاومت در برابر راهی است که برایمان گذاشتند چرا که مسیر ما مشخص بوده و دشمن همان دشمن سابق است.
وی بیان کرد: راه سعادت کشور ما راه انقلاب است که امام خمینی (ره) تعیین کردند چرا که اگر قرار بود تسلیم دشمن شویم هیچوقت انقلاب نمی کردیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران همان دشمنی است که با انقلاب ما ذلیل و تضعیف شد، امروزه چند نوکر حلقه به گوش، منافع خود را به دست آمریکا سپرده تا اسکلت ایران را از پای در آورند و مقابل ما بیاستند.
وی یادآور شد: دشمن ما دشمن ضربه خورده و اژدهای زخمی است لذا باید مواظب باشیم و سلایق را کنار بگذاریم چراکه بدون شک بار امانت جمهوری اسلامی ایران را همه بر دوش می کشیم.
در این آیین از خدمات 11 ساله علی ناصری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی تقدیر و محمدحسین محمدپور به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.
رئیس جدید سازمان نیروهای مسلح خراسان جنوبی پیش از این دادستان نظامی استان بود، همچنین علی ناصری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی منصوب شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.