بامداد امروز (چهارشنبه) و پس از اعلام خبر شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به پایگاه الاسد آمریکا، تعداد زیادی از مردم و جوانان بیرجند مرکز خراسان جنوبی به خیابان‌ها و میادین شهر آمدند و با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و سردادن شعار «الله اکبر» از این حرکت سپاه پاسداران حمایت کردند.

تعدادی از کسبه و ساکنان خیابان‌های مرکز شهر هم با توزیع شربت و شیرینی در بین مردم و خودروها به شادی پرداختند.

معاون جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قرارگاه خاتم الاوصیا به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام سربازان اسلام در حمله به پایگاه‌های آمریکای جنایتکار در عراق موجب شادی قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان شد و همه ما منتظر انتقام بودیم و از این حرکت تحسین برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشحال شدیم.

هاشم صلاحی افزود: وقتی خون حاج قاسم سلیمانی ریخته شد افکار عمومی ملت‌های جهان علیه این جنایت آمریکا بسیج شد و امروز همگان اعتقاد قلبی به شعار «مرگ بر آمریکا» پیدا کردند.

وی اظهار داشت: شهدا تا وقتی حضورشان در دنیا اثرگذار باشد در دنیا حضور دارند و با شهادت خود هم اقدام بزرگ‌تری انجام می‌دهند و شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی، محسن حججی و اسداللی چنین حالتی دارند و حضور آنها موجب پشتیبانی جبهه مقاومت در جهان بود و امروز هم خون آنها به ویژه خون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی همه آحاد ملت را با هم متحد کرده است.

وی یادآور شد: اخلاص شهید سلیمانی، روحیه جهادی و دوری از پشت میزنشینی و ولایت‌مداری، وی را سردار قلب‌های ملت ایران کرد، این صفات موجب عزت و عظمت ایشان شد.

یک دبیر آموزش و پرورش هم گفت: شروع انتقام بهانه‌ای برای تسکین غم بزرگ از دست دادن شهید سپهبد سلیمانی است و این شروع ماجراست و همین که هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شد و بزرگترین پایگاهش در ساعتی که حاج قاسم را از همان پایگاه شهید کردند و ما هم در همان ساعت این پایگاه را مورد هدف قرار دادیم و این نشانه قدرت ماست.

مهدی متین پور افزود: ما یک کشور مقتدر هستیم و در مقابل ستم می‌ایستیم و موشک‌های ما بر سر پایگاه‌های آمریکا خراب می‌شود.

وی اظهار داشت: بزرگ‌ترین ویژگی شهید سپهبد سلیمانی اخلاص بود، امروز دامنه تفکر سازش کاری از جامعه ما حدف شد و شهادت ایشان نعمت وحدت علیه امریکا را ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: خون انسان خالص جوشش دارد و ریخته شدن این خون‌های خالص به پای نهال  انقلاب موجب تنومند شدن آن شده است.

یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند هم گفت: هر کسی با هر گرایش سیاسی امروز پس از شنیدن خبر هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در خیابان ها حضور یافتند و شادی می‌کنند.

محمد امین کریمی یادآور شد: این نقطه شروع است و قطعا ادامه خواهد داشت، خون شهید سلیمانی موجب ایجاد وحدت بین آحاد جامعه شده و در دل دشمنان ترس ایجاد کرده و به زودی به برکت خون شهید سلیمانی حیفا و اسراییل را نابود می‌کنیم.

یکی از کسبه بازار بیرجند هم گفت: پس از شنیدن خبر حمله سربازان اسلام به پایگاه آمریکایی در عراق برای انتقام خون شهید سلیمانی بسیار خوشحال شدم و امروز دل ما شاد شد و از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی متشکریم.

سعید نصیریان افزود: شهید سلیمانی به دنبال عافیت‌طلبی نبود و زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و به دنبال پشت هم میزنشینی نبود و امروز در همه جهان عظمت شهید سپهبد سلیمانی جلوه‌گری می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.