به گزارش ایرنا این رزمایش در دو شهر طبس و دیهوک شهرستان طبس از امروز (چهارشنبه) آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگار ایرنا بیان کرد: در مرحله نخست این رزمایش بسیجیان گردان ها در محل مسجد جامع کبیر طبس تجمع کرده و سپس ستون کشی به صورت پیاده تا از مسجد جامع طبس تا میدان امام خمینی (ره) انجام شد.
سرهنگ رمضانعلی فرحبخش‌ثانی افزود: رژه موتوری نیز از مسجد جامع تا قرارگاه قدس انجام می شود و در این قرارگاه نیروها مستقر و تمرین های آموزشی آغاز می شود.
وی با بیان این که فعالیت گروه های جهادی از جمله بخش های این رزمایش است گفت: 40 گروه جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی فعالیت خواهند داشت.
فرمانده سپاه طبس افزود: تاکنون 20 گروه جهادی فعالیتشان را عرصه های عمرانی و فرهنگی آغاز کردند که در عرصه فرهنگی آموزش سبک زندگی، مشاوره، پیشگیری از اعتیاد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی انجام شده است.
وی اظهار داشت: در عرصه محرومیت زدایی اطعام ایتام را داشتیم و بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و انجام خدمات عمرانی و محرومیت زدایی در محمدآباد، خسروآباد، دیهوک، کریت، جوخواه، منطقه دیهشک، فهالنج، چیروک، نایبند را خواهیم داشت.
فرحبخش‌ثانی گفت: با توجه به ایام تعطیلات تابستان و فعالیت گروه های جهادی طرح هجرت، تاکنون 11 گروه دختران دانش آموز و 20 گروه پسران دانش آموز در قالب این طرح به رنگ آمیزی کلاس‌ها، دیوارنویسی، نقاشی دیوارها و مرتب کردن کتابخانه‌ها و نظافت نمازخانه های مدارس پرداختند و تا پایان شهریورماه فعالیت خواهند داشت.
شهر طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.