جی پلاس؛

ایران صفر - تونس 1/ ناکامی شاگردان کی روش با گل به خودی محمدی

تیم ملی ایران با یک گل مغلوب تونس شد تا بعد از مدت های مدیدی در یک بازی دوستانه شکست بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم های ملی ایران و تونس از ساعت 22:45 جمعه شب به مصاف هم رفتند که تونس در زمین خودی با یک گل ایران را شکست داد.

میلاد محمدی در دقیقه 71 (گل به خودی) برای تونس گلزنی کرد.

دیلان برون و خزری از تونس و علیرضا بیرانوند از ایران با کارت زرد داوری بازی جریمه شدند.

نیمه نخست

در دقیقه چهار بازی، ضربه رابونای الخزری با دخالت روزبه چشمی از دروازه ایران دور شد.

در دقیقه 9، روزبه چشمی که تحت فشار بازیکنان تونس قرار گرفته بود، توپ را به اشتباه دور کرد و به همین دلیل مسعود شجاعی مجبور به ارتکاب خطا مقابل محوطه جریمه ایران بر روی بازیکن تونس شد اما ضربه ایستگاهی این تیم به دروازه ایران راه نیافت.

نخستین حرکت جدی ایران روی نفوذ کریم انصاری فرد به داخل محوطه جریمه بود که بازیکن تونس با دست و پا او را سرنگون کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 17، روی سانتر خوب رامین رضاییان و ضربه سر قوچان نژاد، دروازه بان تونس توپ را دفع کرد که انصاری فرد روی ریباند شوت زد اما توپ با اصابت به این دروازه بان و سپس به خود انصاری فرد، راهی اوت شد.

با گذشت بیست دقیقه از بازی، ایران سوار توپ و میدان بود و حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه تونس انجام داد که تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 27، شوت اسلیتی از مقابل محوطه جریمه با شیرجه خود علیرضا بیرانوند همراه شد.

در دقیقه 28، شوت خزری، کاپیتان تونس با برخورد با پای بازیکنان ایران راهی کرنر شد.

در اواخر نیمه نخست، بازیکنان تونس فشار حملات خود را افزایش داد که شوت خطرناک ساسی با فاصله اندکی از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

نیمه دوم

نخستین موقعیت خطرناک بازی در نیمه دوم از سوی بازیکنان تونس بود که بیرانوند شوت بازیکن این تیم را در دو مرحله دفع کرد.

حمله خطرناک تونسی ها با خروج بیرانوند از محوطه هجده قدم همراه بود و با تکل صحیح توپ را دور کرد.

در دقیقه 63، بازیکنان تونس حرکت تیمی را روی دروازه ایران انجام دادند که شوت بن یوسف با واکنش مناسبی از سوی بیرانوند همراه بود.

حرکت انفرادی خزری در داخل محوطه جریمه ایران و دریبل رضاییان، در ادامه به بن یوسف رسید اما این بازیکن ضربه بدی را روانه دروازه بیرانوند کرد و توپ به بیرون رفت.

احسان حاج صفی در دقیقه 66، چند بازیکن تونس را پشت سر گذاشت و مقابل محوطه جریمه تیم تونس خطا گرفت که ضربه ایستگاهی این بازیکن را مصطفی به خوبی دفع کرد.

گل: در دقیقه 71، حزری چند بازیکن ایران را دریبل زد اما شوتش توسط بیرانوند دفع شد که به دلیل شتاب زیاد توپ و برخورد به پای میلاد محمدی، به سمت دروازه ایران رفت و گل نخست تونس به ثمر رسید.

در دقیقه 78 شوت بازیکنان تونس به سمت دروازه ایران با دفع دو ضرب بیرانوند همراه بود.

در دقیقه 88، مهدی ترابی فرصت خوبی برای جبران نتیجه بازی داشت که در زدن ضربه بی دقت بود و این فرصت از دست رفت. 

این دیدار در نهایت با یک گل به سود تونس به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده (پژمان منتظری 56)، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی (امید ابراهیمی 56)، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی (سامان قدوس 46)، کریم انصاری فرد (مهدی ترابی 75)، وحید امیری (علیرضا جهانبخش 77) و رضا قوچان نژاد (کاوه رضایی 56)

ترکیب تونس: مصطفی، بن علوان، دیلان برون (خلیل 46)، مریاح، معلول، السخیری، بن عمر (بدری 46)، الخاوی (چالالی)، الخزری (اسرافی 80)، السلیتی (حدادی 54) و فرجانی.

دیدگاه تان را بنویسید