گزارش جی پلاس؛

اعتراض بانوان به فدراسیون فوتبال: چرا پولمان را پس ندادید؟!

بانوانی که برای تماشای بازی ایران و سوریه بلیت تهیه کرده بودند اما نتوانستند در ورزشگاه حاضر شوند، خواهان بازپس گرفتن مبالغ پرداخت شده خود از فدراسیون فوتبال هستند. فدراسیون فوتبال در همان روز مسابقه اعلام کرد به زودی این پول ها را برمی گرداند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با گذشت حدود یک ماه از دیدار پر حاشیه ایران و سوریه در انتخابی جام جهانی 2018، هنوز صحبت درباره آن بازی ادامه دارد و کماکان عده ای از عدم اجازه به بانوان برای ورود به ورزشگاه آزادی صحبت می کنند. آن بازی آغاز کمپینی برای شکستن قانون ممنوعیت بانوان به ورزشگاه ها در حین مسابقات فوتبال شده است.

قبل از شروع اعتراض فراگیر به ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، سایت بلیت فروشی اینترنتی مسابقات فوتبال، در طی یک اشتباه نرم افزاری امکان تهیه بلیت بازی را برای بانوان هم باز گذاشت و چندین نفر با مراجعه به سایت و  پرداخت مبلغی بلیت بازی را تهیه کردند و شائبه حضور بانوان در بازی با سوریه به وجود آمد اما فدراسیون فوتبال به سرعت این موضوع را تکذیب و اعلام کرد این اتفاق به خاطر اشتباه سایت بلیت فروشی بوده و بانوان نمی توانند به آزادی بیایند.

فدراسیون فوتبال همچین اعلام کرد با کمک اطلاعات ثبت شده در سایت بلیت فروشی، مبالغ پرداخت شده توسط بانوان به زودی عودت داده می شود.

با گذشت حدود یک ماه از آن بازی، هنوز شرکت مجری بلیت فروشی اینترنتی، هنوز مبالغ دریافت شده را پس نداده و بانوان نسبت به این موضوع معترض بوده و خواهان باز پس گرفتن پول خود از فدراسیون فوتبال هستند.

بیلت فروشی بازی ایران و سوریه

بیلت فروشی بازی ایران و سوریه

photo_2017-10-05_15-25-19

مهدی تاج در مصاحبه ای تعداد زنانی که بلیت تهیه کرده بودند را حدود 10 نفر عنوان کرد اما بانوان با انتشار پرینت بلیت تهیه شده، نشان دادند که تعداد بلیت های خریداری شده، بیش از این عدد است.

از سوی دیگر از چند روز قبل، کمپینی برای حمایت مردان از بانوان آغاز شده و هدف از آن حضور نداشتن مردان در دربی پایتخت در آبان ماه سال جاری است تا ورزشگاه خالی از تماشاگر شود و صدای اعتراض بانوان به گوش مسئولان ذی ربط برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید