خلیل زاده: زشت است که بازیکنان فینالیست آسیا دنبال پولشان باشند

بازیکن پرسپولیس گفت: خلیل‌زاده: برای فینالیست آسیا زشت است بازیکنانش دنبال پول باشند​ تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده، زشت است بازیکنانش دنبال پولشان باشند. به گزارش ایرنا، «شجاع خلیل‌زاده» در گفت‌وگویی اظهار داشت: امیدوارم با رفتن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم خوشحال شده باشند. وی افزود: مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اوضاع خوب است اما چنین چیزی واقعیت ندارد و شرایط تیم خوب نیست. بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم مشکلات مالی دارند و این مشکلات هنوز حل نشده است و ادامه دارد. خلیل‌زاده در پایان گفت: تا این لحظه درباره این مشکلات حرف نزدیم و همه فکر و ذ‎هنمان را معطوف به حضوری پر قدرت در لیگ قهرمان آسیا کردیم تا به موفقیت برسیم که این اتفاق هم افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «شجاع خلیل‌زاده» در گفت‌وگویی اظهار داشت: امیدوارم با رفتن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم خوشحال شده باشند.

ایرنا نوشت: وی افزود: مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اوضاع خوب است اما چنین چیزی واقعیت ندارد و شرایط تیم خوب نیست.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم مشکلات مالی دارند و این مشکلات هنوز حل نشده است و ادامه دارد.

خلیل‌زاده در پایان گفت: تا این لحظه درباره این مشکلات حرف نزدیم و همه فکر و ذ‎هنمان را معطوف به حضوری پر قدرت در لیگ قهرمان آسیا کردیم تا به موفقیت برسیم که این اتفاق هم افتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید