حذف پیروانی، شرط جدید کالدرون؟

یک و نیم روز بعد از خروج گابریل کالدرون از ایران و بازگشت او به آرژانتین، بازار گمانه زنی ها درباره شروط او برای ادامه همکاری با پرسپولیس داغ است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گابریل کالدرون جمعه شب و پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی، میزبان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بود اما دوباره در شرایطی ایران را ترک کرد که هزینه حضور او در CIP فرودگاه امام خمینی پرداخت نشده و این مسئله ناراحتی دیگری را برای او ایجاد کرد.

دلخوری او البته نه از بابت مبلغ پرداختی به CIP فرودگاه که بابت بی توجهی ادامه دار باشگاه به تشریفاتی است که باید در هنگام سرویس دادن به سرمربیان (ایرانی و خارجی) مورد توجه قرار بگیرد.

اما کالدرون پیش از آن‌که به فرودگاه برود، شروطی را برای ادامه همکاری با پرسپولیس مطرح کرده که یکی از آن ها جنجالی تر از بقیه است. کالدرون به صراحت از مدیران پرسپولیس خواسته که سرپرست جدیدی را برای حضور روی نیمکت پرسپولیس انتخاب کنند و این بدان معناست که او مایل به ادامه همکاری با افشین پیروانی نیست.

افشین پیروانی که کار خود را از دو ماه قبل آغاز کرده و جانشین محسن خلیلی شده است، با گذشت زمان با سرمربی آرژانتینی با چالش مواجه شده و حالا کالدرون قصد دارد محسن خلیلی را به پستی که از دست داده بود، بازگرداند و این موضوع نیز در گفتگو با مدیران پرسپولیس مطرح شده است.

در عین حال افشین پیروانی در برخی رسانه ها پایگاه مناسبی دارد و ممکن است آنها در این موقعیت به حمایت از او بپردازند.

به گزارش جی پلاس؛ گابریل کالدرون و افشین پیروانی هیچ کدام واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده اند اما مهرداد میناوند که دوست نزدیک پیروانی محسوب می‌شود، روز گذشته با انتشار یک استوری به حمایت از پیروانی پرداخت.

پیروانی در ادوار مختلف چند بار به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده که در هر مقطع، کنار گذاشته شده است. او مدتی هم کنار کارلوس کی‌روش در تیم ملی کار کرد که ناگهان بخاطر پرونده تخلفاتی که فدراسیون مطرح شد و افشین نیز نهایتا محکوم به محرومیت چند ساله شد، ناگهان از کادر کی روش حذف شد. البته بعدها کمیته استیناف فدراسیون در رفتاری عجیب، محرومیت پیروانی را بخشید و او بعد از مدتی دوباره راهی به پرسپولیس پیدا کرد و جانشین محسن خلیلی شد.

دیدگاه تان را بنویسید