جی پلاس/

جدال ایرانی- مراکشی برای رسیدن به ترکیب اصلی/ تلاش "زوله" برای فرار از سقوط با جذب گوچی

رضا قوچان‌نژاد دومین بازیکن آسیایی زوله، بعد از یک مدافع ژاپنی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رضا قوچان‌نژاد بعد از روزهای ناموفقی که در آپوئل و ملبورن‌سیتی پشت سر گذاشت، بار دیگر به هلند برگشت تا در اردی‌ویژه پیراهن زوله را بر تن کند. این اتفاق بعد از 14 ماه برای گوچی رخ داد تا مهاجم سابق تیم ملی دوباره در سرزمینی پا به توپ شود که آن جا بزرگ شده است. قوچان‌نژاد در زوله زیر نظر یان استگمن بازی خواهد کرد. مربی 43 ساله و هلندی که قبل از زوله 4 فصل هدایت هراکلس را بر عهده داشت و با خصوصیات قوچان‌نژاد آشنایی کامل دارد.

زوله با جذب قوچان‌نژاد دومین بازیکن آسیایی خود را جذب کرد. به جز گوچی، زوله یک بازیکن ژاپنی نیز در اختیار دارد. یونا ناکایاما، مدافع 22 ساله‌ای است که دومین فصل حضور در زوله و لیگ هلند را سپری می‌کند. این بازیکن در جام ملت‌های آسیای 2019 یک بار در ترکیب ژاپن قرار گرفت و برای این تیم به عنوان مدافع چپ بازی کرد.  

رضا قوچان نژاد - سیدنی استرالیا

بهترین گلزن زوله، "لنارت تی" و "بالحسنی" هستند. اولی مهاجم آلمانی، با سابقه بازی برای وردربرمن در بوندس‌لیگا است و دومی هم هافبکی اهل مراکش. به نظر می‌رسد "لنارت تی" آلمانی رقیب جدی گوچی برای بازی در ترکیب اصلی زوله است. تیمی که با کسب 4 امتیاز از 5 بازی در رده پانزدهم لیگ هلند قرار دارد و گوچی را برای گلزنی و فرار از منطقه سقوط به خدمت گرفته است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید