جی پلاس/

ناکامی محض جداشدگان تراکتور در تیم های جدید

آنتونی استوکس و لی اروین در تیم‌های جدید خود ناکام بوده و در لیگ یک ترکیه و لیگ اسکاتلند فرصت بازی به‌دست نیاورده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، "لی اروین" و "آنتونی استوکس"، فصل قبل و با پیشنهاد نجومی تراکتورسازی به تبریز رفتند و پیراهن این تیم را پوشیدند. استوکس از همان ابتدا به یک مهاجم گلزن تبدیل شد و خیلی زود به محبوبیت خاصی میان هواداران رسید.

این مهاجم ایرلندی که حواشی فراوانی نیز بابت جدایی احتمالی‌اش در میانه‌های فصل به وجود آورد، موفق شد 11 گل برای تراکتورسازی به ثمر برساند و بهترین گلزن این تیم لقب بگیرد. استوکس اما در پایان فصل تصمیم به جدایی از تراکتورسازی گرفت، هر چند قراردادی به مدت 3 فصل داشت اما مدیران باشگاه تبریزی نیز مانع حضور او در تیمی جدید نشدند.

استوکس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به ترکیه رفت تا برای "آدانا دمیراسپور" در لیگ یک این کشور بازی کند. باشگاهی متوسط که استوکس را برای حل مشکل گلزنی جذب کرد. آنتونی استوکس 31 ساله اما حالا که دو هفته از لیگ یک ترکیه گذشته، هنوز در لیست و ترکیب آدانا دیمراسپور قرار نگرفته و مشخص نیست چه زمانی به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد. آدانا دمیراسپور در هفته نخست 2 بر صفر بالیکسیر اسپور را برد و هفته دوم نیز مقابل بلو اسپور به تساوی صفر به صفر رسید. استوکس اما در هیچ‌یک از این دو بازی در لیست 18 نفره آدانا دمیراسپور قرار نگرفت و روی سکو نشست. آدانا دمیراسپور نیز با کسب 4 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

 

river

 

لی اروین دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی بود که البته مثل استوکس تا پایان فصل در این تیم نماند. مهاجم اسکاتلندی و سابق تراکتورسازی که در دوران کوتاه حضورش در این تیم، 4 گل هم زد اما خیلی زود به دلایل شخصی تصمیم گرفت به اسکاتلند برگردد. اروین در نقل و انتقالات تابستانی به اسکاتلند برگشت تا برای باشگاه راس‌کانتی بازی کند. باشگاهی نه چندان مشهور که مهاجم سابق تراکتورسازی را جذب کرد.

اروین در سه هفته نخست لیگ اسکاتلند فرصت بازی به‌دست نیاورده و حتی در لیست 18 نفره راس‌کانتی نیز قرار نگرفته است. راس‌کانتی هفته نخست 3 بر صفر همیلتون را شکست داد و هفته دوم برابر هارتس به تساوی صفر-صفر رسید و هفته سوم مقابل لیوینگستون با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد. لی اروین اما در لیگ‌کاپ برای راس‌کانتی بازی کرد و مقابل پاتریک تیستل به میدان رفته؛ البته از دقیقه 75 و به عنوان جانشین استیوارت.

 

rossco-lee-erwin

 

نکته مشترک درباره مهاجمان خارجی و سابق تراکتورسازی، ناکامی آن‌ها در تیم‌های جدیدشان است. بازیکنانی که برای بازی در لیگ ایران کلاس گذاشتند اما حالا در لیگ یک ترکیه و لیگ اسکاتلند خبری از حضورشان نیست.  

 

دیدگاه تان را بنویسید