گزارش جی پلاس/ نه تمرین می‌کند و نه بازی

دروازه‌بان مشهور لیگ برتر دوپینگی بود؟!

شایعه‌ی دوپینگ دروازه‌بان لیگ برتری جدیدترین حاشیه‌ی فوتبال ایران است. دروازه‌بانی مشهور که دو هفته است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی‌پلاس؛ حواشی لیگ برتر، حالا که فصل به پایان رسیده همه ادامه دارد. حاشیه‌ی جدید اما متعلق به یکی از دروازه‌بان‌های مشهور لیگ برتر است. دروازه‌بانی که گفته می‌شود تست دوپینگ داده و بر اثر یک اشتباه شاید نمونه‌اش مثبت اعلام شود. این دروازه‌بان که در سال‌های اخیر جزء بهترین‌های لیگ برتر بوده و بازی‌های خوبی هم به نمایش گذاشته، حدود دو هفته است که به دلایل مختلف در تمرینات تیمش شرکت نکرده و بهانه‌های متفاوتی آورده تا این غیبت را توجیه کند.

این دروازه‌بان به پزشکان باشگاهش گفته که حواسش نبوده و به اشتباه از آمپولی ممنوعه استفاده کرده. او برای کادرفنی تیمش هم این بهانه را آورده که کمر درد دارد و به همین دلیل نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند و بازی رسمی انجام بدهد. همین مسئله باعث شده تا کادرفنی او دور او را خط بکشد و از وجودش در ترکیب استفاده نکند.

باید ببینیم آیا تست دوپینگ این دروازه‌بان که در دو، سه هفته‌ی اخیر در تمرینات و بازی‌های تیمش حضور نداشته مثبت اعلام می‌شود یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید