به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه که با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا در باغ ملی این شهرستان برپا شده است، توانمندی های شهرستان در حوزه مدیریت شهر در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
شهردار پیشوا در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه که تا هفته دولت در باغ ملی برپاست، در قالب 24 غرفه تخصصی و با همکاری شرکت های همکار با شهرداری پیشوا برپا شده تا گوشه ای از توان شرکت های داخلی در حوزه های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد.
حکمت امیری افزود: در این غرفه ها شرکت های خدماتی ، فضای سبز ، مبلمان شهری ، ایمنی ، تولید کننده قطعات سیمانی ، تابلوهای روان و هشدار دهنده ، تولید کنندگان سیستم های روشنایی و پایه های چراغ و شرکت های تبلیغاتی گوشه ای از توان خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی تصریح کرد: با ایجاد کارگاه اقتصاد مقاومتی در باغ ملی پیشوا توانستیم تا بخشی از نیازهای شهر را در حوزه مبلمان شهری تأمین کنیم و از همین رو ، در هزینه ها صرفه جویی چشمگیری صورت گرفت.
شهردار پیشوا اظهار داشت : برای مدیریت شهر می توان از ظرفیت تمامی مردم ، متخصصین و افرادی که در حوزه های مختلف از توان و ظرفیت بالقوه برخوردارند استفاده کرد که در این صورت ، علاوه بر کاهش هزینه های مدیریت شهر ، کارها با هم افزایی تمامی مردم بهتر از قبل انجام می شود.
نمایشگاه توانمندی های مدیریت شهری همه روزه تا اول شهریورماه در بلوار خلیج فارس ، باغ ملی پیشوا پذیرای علاقه مندان است.
شهرستان پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.