به گزارش ایرنا ، حسین طالقانی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی افق 1400 ، سرانه ورزشی شهرستان پاکدشت تا سال 97 باید به 77 سانتی متر مربع می رسید که با اقدامات مناسب صورت گرفته این سرانه به 84 سانتی متر مربع رسیده است .
وی با اشاره به پروژه های ورزشی در حال اجرا و آماده افتتاح شهرستان پاکدشت گفت: در قالب پروژه های ماده 27 و با بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی ، دو سالن ورزشی پاکدشت با سرمایه گذاری 3 میلیارد و 500 میلیونی تعمیر و تجهیز شده اند که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
وی تصریح کرد: تکمیل استادیوم 5 هزار نفری پاکدشت با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال ، یکی از مهترین برنامه های اداره ورزش و جوانان است و تلاش می شود تا فاز دوم این پروژه مهم تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.
وی گفت: فاز نخست این پروژه از جمله زمین چمن ، سکوهای تماشاچیان به ظرفیت یک هزار نفر و پیست دو و میدانی خاکی در ابتدای امسال به بهره برداری رسید و فاز دوم ، شامل جایگاه 5 هزار نفری تماشاچیان ، تبدیل پیست دو و میدانی به پیست استاندارد تارتان و تأمین روشنایی استادیوم در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
طالقانی افزود: مسکن مهر 8 هزار نفری امام رضا(ع) پاکدشت، یکی از مهمترین پروژه های مسکونی استان تهران است که برای تأمین زیرساخت های ورزشی آن ، اعتبار مناسب از سوی استان تهران تأمین شد و با اجرای زیرسازی زمین ورزشی ، چمن مصنوعی این پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت و وسعت پروژه مسکن مهر امام رضا (ع) ، این مجموعه به دو سالن ورزشی دو زمین چمن نیاز دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت از تبدیل سالانه یک زمین خاکی به زمین چمن به عنوان اولویت اداره ورزش و جوانان پاکدشت یاد کرد.
وی تصریح کرد: از مجموع 350 هزار نفر جمعیت ساکن در شهرستان ، 90 هزار نفر را جوانان تشکیل می دهند که این تعداد جمعیت جوان ، پاکدشت را به عنوان جوانترین شهرستان استان تهران معرفی کرده است.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران ودر مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.