به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش پیاده روی خانوادگی با شعار «من با تو همگانیم» امروز (جمعه) از میدان امام(ره) تا بام پردیس با حضور شهروندان ، ورزشکاران و مسئولین این شهربرگزار شد.
شهردار پردیس در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین برنامه ورزش همگانی و خانوادگی را برگزار کردیم و شهر زیبا و خوش آب و هوای پردیس ظرفیت بالایی برای برگزاری ورزش‌های همگانی دارد.
«کوروش گلریز» از راه اندازی یک سالن ورزشی مجهز به همراه احداث پروژه پیاده رو سلامتی در پردیس خبرداد و افزود: یکی از اهداف پیاده روی خانوادگی امروز معرفی بام پردیس بود، برای 25 فرصت سرمایه گذاری در فضای 80 هکتاری بام پردیس برنامه‌ریزی شده است.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری این محل را برای بهره برداری شهروندان آماده کرده است و زیرساخت‌های مجموعه بام پردیس توسط شهرداری این شهرانجام می‌شود و حضور بخش خصوصی برای ادامه کار را در دست اقدام داریم.
محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس نیز در این مراسم اظهار داشت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برای نهادینه شدن ورزش در شهر پردیس قدامات خوبی انجام شده است و برنامه‌های متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در دست اقدام داریم.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.