به گزارش خبرنگار ایرنا، خانم ابراهیمی یکی از این زائران است عصر دوشنبه به مناسبت بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: برادر من در دوران انقلاب به شهادت رسید و همچنان خون او را تازه می دارم و هیچگاه از خون او نخواهم گذشت.
وی با بیان اینکه امروز به همراه فرزندم که در دوره دبیرستان تحصیل می کند به حرم امام آمده ام گفت: نسل امروز بیشتر مشکلات را می بینند اما در دوران پیروزی انقلاب ما با همه نارسایی ها و مشکلات ساختیم و توانستیم انقلاب اسلامی را پیروز کنیم .
این زائر افزود: مسئولان دولتی باید قدر مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدانند.
خانم صبوری زائر دیگری که برای مراسم امام به مرقد امام خمینی آمده است، می گوید رئیس جمهوری در شرایط سختی قرار دارد و از طرفی دشمنان به دولت فشار می آورند و از طرف دیگری برخی مشکلات داخلی وجود دارد اما مردم همچنان گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و تلاش دارند تا منویات رهبری اجرا شود.
این خانم معتقد است مردم همچون گذشته از دولت و نظام خود حمایت کنند و نگذارند دشمنان بیش از این شاد شوند.
خانم جوان دیگری که اسحاقی نام دارد در گفت وگو با ایرنا درباره مشکلات جوانان می گوید: ازدواج و شغل مهمترین دغدغه مردم است که پیروان مکتب امام خمینی باید برای حل این دو مشکل تلاش کنند.
این خانم جوان معتقد است سطح زندگی مسئولان نباید با مردم متفاوت باشد و ساده زیستی باید ملاک زندگی آنان باشد.
او می گوید پیروان مکتب امام باید ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و هرچه در توان دارند برای کمک به اعتلای کشور و رفع معضلات اقتصادی و فرهنگی به کار ببرند.
قرار است تا دقایقی دیگر مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شروع شود.
تهرام/1109/7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.