به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز دوشنبه در حاشیه شصت و یکمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران افزود: فردا انتخاب 2 گزینه نهایی شهرداری تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی گفت: امروز 2 کاندیدای شهرداری که یکی از آنها سید محمود حسینی استاندار سابق سیستان و بلوچستان و اصفهان و دیگر پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون فعلی عمران شهرداری تهران برنامه های خود را ارائه می کنند .
هاشمی همچنین در پاسخ به خبرنگاران در خصوص ترافیک های ناشی از برگزاری نمایشگاه ها در داخل شهر تهران گفت: متاسفانه ناهماهنگی ها زیاد شده است و برغم اینکه شهرداری هزینه بالایی برای ساخت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب کرده و خط مترو نیز برای دسترسی به آن ایجاد شده اما از این مجموعه استفاده نمی شود.
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه مقامات دولتی از جمله استاندار، وزیر کشور، مخالف برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در داخل شهر تهران هستند، گفت: با وجود پیگیری های شهرداری و شورا اما هنوز توفیقی در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه ها در داخل شهر تهران و نمایشگاه بین المللی واقع در اتوبان چمران نداشته ایم و ایجاد هر گونه مزاحمتی ناشی از ترافیک مسئولیتش با مدیریت مجموعه نمایشگاه ها و وزیر صنعت است.
وی گفت: درخواست می کنیم از برگزاری هر گونه نمایشگاه که باعث ایجاد ترافیک و ناراحتی مردم می شود در دوره ای که ارز در حال افزایش است، جلوگیری کنند.
تهرام/1109/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.