به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در مراسم رونمایی از کشفیات مواد محترقه و ترقه در پلیس آگاهی شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران گفت : یکی از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال ، پیشگیری از حوادث احتمالی استفاده از مواد محترقه است و این امر با جدیت در دستور کار تمامی عوامل انتظامی قرار دارد.
وی افزود : در راستای اجرای طرح مقابله با تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه ، بیش از سه میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف و در این رابطه 29نفر نیز دستگیر شدند.
وی گفت : در جریان کشفیات یک باند تهیه و تولید مواد محترقه که در آپارتمانی اقدام به این فعالیت غیر قانونی و غیر مجاز می کردند، شناسایی شده و تعداد بسیاری مواد محترقه از آنان کشف شد.
ناظری افزود : این افراد اقدام به تولید مواد محترقه غیر قانونی و غیر استاندارد کرده و با نصب برچسب های خارجی ، اقدام به توزیع این مواد در بازار می کردند.
وی بیان کرد: در رابطه با مقابله با تولید کنندگان مواد محترقه 29 نفر دستگیر شده و پرونده آن ها به منظور صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس با هر گونه هنجار شکنی در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند و از خانواده ها نیز توقع می رود تا با کنترل فرزندان ، از بروز حوادث این روز پیشگیری کنند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.