حسن عباسی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 13:43 امروز حادثه آتش سوزی در ستارخان خیابان پاتریس لومامبا کوچه شادکار به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک دستگاه موتورلانس و 3 دستگاه آمبولانس از ناحیه غرب مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این حادثه 2 مرد 50 و 80 ساله به همراه 3 خانم 26،50 و 80 ساله دچار دودگرفتگی شده بودند که تکنسین های اورژانس هر 5 مصدوم را به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل کردند.
به گفته عباسی هیچ یک از مصدومان دچار سوختگی نشده بودند.
درهمین ارتباط سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام آتش سوزی در یک منزل قدیمی 80 متری بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی اظهار کرد: در یک ساختمان 3 طبقه مسکونی قدیمی و در طبقه همکف آن و در یک منزل 80 متری آتش از قسمت اتاق خواب ها شروع و در حال سرایت به سایر نقاط بود.
وی ادامه داد: شدت آتش به اندازه ای بود که شعله های آتش از پنجره های این منزل مسکونی به بیرون می زد که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را مهار کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان 2 مرد 80 و 50 ساله که در محل آتش سوزی بودند نجات یافتند و همچنین 6 نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی دچار دود گرفتگی شدند که تحویل عوامل اورژانس شد.
وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.