به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حسین فتح آبادی افزود: این میزان تسهیلات برای اجرای 934 طرح اشتغالزا در زمینه های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی، کارآفرینی و وام تکمیلی پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: این طرح های اشتغالزا در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و معدنی و خدمات اجرا شده است.
وی اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل منابع قرض الحسنه بانکی و امدادی برا یتامین نیازهای خانوارهای مددجو به منظور اشتغالزایی و خودکفایی اقتصادی پرداخت شده است.
وی گفت: اجرای برنامه های ویژه ای در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد درنظر گرفته شده که تامین امکانات لازم برای توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات از مهم ترین این اقدامات است.
فتح آبادی با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم ترین اهداف کمیته امداد است، گفت: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین فراگیری آموزش‎های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و به تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‎شوند.
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان تهران افزود: درهمین ارتباط سال گذشته 39 میلیارد و 121 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در زمینه های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی، کارآفرینی و وام تکمیلی به 2 هزار و 718 خانوار تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شد.
تهرام 7247**1625
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.