به گزارش روز شنبه ایرنا از نخستین جایزه هنری قلب تهران، 10 اثر تصویرگری با موضوع منطقه 12 تهران از تصویرگران شاخص توسط شهرداری خریداری شد تا در نخستین جایزه هنری قلب تهران به نمایش گذاشته شود.
نخستین جایزه هنری قلب تهران با نمایش 155 اثر عکس، پوستر، کارتون و تصویرگری در بخش مسابقه و 10 اثر تصویرگری در بخش غیررقابتی 7 تا 22 شهریور در نگارخانه موزه ملی ملک برگزار می شود.
نخستین جایزه هنری قلب تهران به مناسبت دویست و سی امین سال پایتخت شدن تهران برگزار می شود.
این رویداد فرهنگی، هنری با هدف ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط علاقه ‌مندان و هنرمندانی که نسبت به موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده‌ منطقه‌ دوازده شهرداری گرایش دارند، برگزار می شود.
شهرداری منطقه 12 تهران این دوره از جایزه را در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می کند.
بخش اصلی با عنوان قلب تهران و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)، منطقه 12 محور ادیان و سنت های آیینی، منطقه 12 در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) برگزار می شود.
بخش ویژه نیز با عنوان نام آوران قلب تهران است که در این دوره و در واکنش به رویداد و حادثه‌ تلخ ساختمان پلاسکو و فداکاری جمعی از جانفشانان به موضوع «آتش نشانان» اختصاص داده شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:فرانک عابدنژاد - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.