سید جمال قاسمی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نامزدهای شورای اسلامی در زمان تبلیغات باید بر نحوه فعالیت های قانونی ستادهای خود نظارت داشته باشند و مطابق قانون نسبت به تبلیغات اقدام کنند.
وی تأکید کرد: نامزدهایی که در زمان تبلیغات مرتکب اعمال خلاف قانون شوند باید بدانند که تا زمان تأئید انتخابات ، امکان رد صلاحیت افراد وجود دارد و می باید مراقب رفتار خلاف خود باشند.
قاسمی افزود : نامزدهای شورای اسلامی حتی اگر جز نفرات اصلی نیز باشند ممکن است به دلیل ارتکاب تخلفات تبلیغاتی نتوانند تأییده هیأت نظارت بر انتخابات را دریافت کنند.
وی با تقدیر از توجه نامزدهای قانونمند به موارد قانونی تبلیغات گفت: اگر فردی حتی جزو 9 نفر اصلی شورای شهر ورامین انتخاب شود ولی در زمان تبلیغات ، تخلفات تبلیغاتی متعددی مرتکب شده باشد ممکن است هیأت نظارت شهرستان ، وی را تأئید نکند.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ورامین گفت: استفاده از وسایل صوتی و تصویری در بیرون ستادهای تبلیغاتی خلاف است و نامزدها نباید از این وسایل به منظور تبلیغ استفاده کنند.
قاسمی اظهار کرد: تا کنون به 15 نفر از نامزدهای شورای اسلامی شهر تذکر کتبی داده شده و این تذکر در پرونده آن ها ثبت شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.