رضا کمیلی مقدم عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مشروعیت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان متکی به برگزاری انتخابات پرشور و سالم است، افزود: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور در محیطی امن تلاش کنیم.
وی اظهارداشت :انتخابات های برگزار شده در کشور، تبلور مردم سالاری دینی است و بزرگترین حماسه سیاسی تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.
رییس دادگستری اسلامشهر همچنین از تشکیل کارگروه پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان اسلامشهر خبر داد و گفت: متعهد هستیم تا مبتنی بر قانون عمل کنیم. به همین منظور 2 شعبه ویژه از بازپرسی و محاکم کیفری به این امر اختصاص داده شده است.
کمیلی تاکید کرد:رعایت قانون و اخلاق و اصول الزامی موجود باید در تمامی مراحل انتخابات رعایت شود.
عضو شورای تامین شهرستان اسلامشهر کاندیداهای انتخابات را به رعایت تقوی الهی و مد نظر قرار دادن رضایت پروردگار و عدم تخریب همدیگر دعوت کرد و اظهار داشت: استفاده از امکانات دولتی و بیت المال در امر تبلیغات برابر تصریح قانون جرم بوده و در صورت ارتکاب، پیگیری دستگاه قضایی قطعی است.
رییس دادگستری اسلامشهر بیان داشت انشااله با همکاری مجموعه هیات اجرایی و نظارت و همه عوامل، انتخاباتی در شأن نظام اسلامی و مردم ایران اسلامی برگزار خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: اکبرکریمی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7251 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.