به گزارش ایرنا، تبلیغات انتخابات پایان یافت و حال نوبت مردم است که با حضور پرشور خود و انتخاب فردی اصلح پای صندوق های رای بیایند و همچون دوره های گذشته، حماسه ای دیگر خلق کنند.

نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعات اولیه آغاز تبلیغات رسمی با ایجاد ستادهای انتخاباتی و سخنرانی در میان مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه به دنبال کسب آرای مردم به نفع خود بودند.

فضای انتخابات و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط نامزدهای انتخابات به صورت صوتی و تصویری و همچین ارسال پیامک، هفته ای پرحال و هوا را ایجاد کرد و مردم این دو شهرستان از برنامه ها، اهداف و اولویت‌های نامزدهای انتخاباتی آشنا شدند و حال فرصت آن است که به صحنه آمده و فرد اصلح انتخاب کنند.

هادی زمانی، یکی از شهروندان دماوندی در این خصوص به ایرنا گفت: گرچه در دوره های قبل نمایندگان بسیاری برای این دو منطقه خدمت کردند ولی آنگونه که باید شاهد توسعه این دو شهرستان نبودیم و امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نیست و باید از شعارها فاصله بگیریم.

وی ادامه داد: آنچه مطالبه امروز مردم از نماینده آینده است، خدمت و پیگیری مطالبات مردمی و همچنین تلاش در جهت توسعه منطقه است که تحقق آن زمینه اشتغال، توسعه گردشگری، فراهم سازی زیرساخت ها را فراهم می کند.

میثم فضلی، از دیگر شهروندان دماوندی با تاکید براینکه علاوه بر انتخاب فرد مناسب برای کرسی مجلس در این حوزه انتخابیه، لازم است حضور پرشور نیز در صحنه انتخابات داشته باشیم، گفت: گرچه مشکلات، کاستی ها و کمبودها وجود دارد ولی نباید با عدم حضور در پای صندوق های رای اهداف و آزمان های نظام را زیرپا بگذاریم.

وی ادامه داد: باید به صحنه بیاییم تا توطئه های دشمن را خنثی و موجبات سربلندی نظام و کشور را فراهم و در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب، فردی شجاع، انقلابی، سالم، پرتلاش، دشمن نترس را انتخاب کنیم.

مجریان برگزاری انتخابات با تمام توان پای کار هستند

مجید صفری، رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با اشاره به برگزاری انتخابات پیشرو در دوم اسفند ماه، اظهار داشت: حوزه انتخابیه دماوند – فیروزکوه ۷۷ نفر داوطلب نمایندگی داشت که از این تعداد ۷ نفر انصراف، ۱۹ نفر تایید و ۵۱ نفر صلاحیتشان احراز نشد که از تعداد ۱۹ نفر تایید شده، هفت نفر انصراف و یک نفر به حوزه انتخابیه دیگری انتقال یافت که هم اکنون ۱۱ نفر با هم رقابت می کنند.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شامل ۱۷۰ شعبه اخذ رای است و بیش از چهارهزار نفر برگزاری انتخابات را به عهده دارند؛ همچنین بیش از ۳۰۰ صندوق در شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه مستقر می شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور و استانداری تهران، طبق برنامه‌ریزی پیش رفته، هیچ نقصان و کمبودی در حوزه انتخابیه وحود ندارد و تلاش ما فراهم سازی شرایطی است که انتخابات قانونمند، سالم و امنی را برگزار کنیم.

صفری با بیان اینکه مردم مطمئن باشند، مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با تمام توان پای کار هستند، گفت: تاکنون در حوزه هیات اجرایی انتخابات بر اساس برنامه ابلاغی پیش رفتیم و نشست‌ها و آموزش‌ها نیز به صورت منظم برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش اعضای شعب اخذ رای، ۲۸ هزار و ۳۰۳ نفر ساعت و به طور میانگین هر نفر ۶ ساعت آموزش‌ لازم را تعلیم دیده‌اند؛همچنین ۱۴۲ دستگاه احراز هویت برای شعب اخذ رای در بخش مرکزی و بخش رودهن تحویل گرفته شده و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

این مسئول همچنین بیان داشت: بیش از ۹۳ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه هستند و به نظر می رسد در این دوره شاهد بالاترین میزان مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با تاکید براینکه قطعا مردم برای تعیین سرنوشت خود اهمیت قائل هستند، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق های رای به عنوان وظیفه‌ای اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی حائز اهمیت است.

صفری با اشاره به موقعیت شهرستان های دماوند و فیروزکوه در سطح استان تهران، گفت: به اعتقاد من، مهمترین برنامه ای که نماینده مجلس آینده این حوزه انتخابیه باید سرلوحه کار خود قرار دهد، توجه و استفاده از ظرفیت های طبیعی با هدف رشد در بخش گردشگری، کشاورزی، حفظ منابع طبیعی و تقویت بخش صنعت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.