به گزارش روز شنبه دبیرخانه این جشنواره، دبیر جشنواره و رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: این آیین دوشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۶ با حضور استادان، تهران پژوهان، اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و دیگر مسئولان برگزار خواهد شد.

مهرشاد کاظمی گفت: ششمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران با موضوع‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، تاریخی، میراث، محیط زیست، گردشگری، معماری و در رشته‌های کتاب، پایان نامه، فیلم، تئاتر، عکس، خبرنگار، رسانه، انتشارات و ... برای ششمین سال متوالی برگزار گردید.

حضور علاقه‌مندان و تهران‌پژوهان در این آیین آزاد است.

به گزارش ایرنا، جشنواره پژوهشی جایزه تهران از سال ۹۲ به همت احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو کنونی شورای اسلامی شهر تهران با هدف تکریم و تقدیر از تهران پژوهان پایه‌گذاری شده است.

گردشگری، بافت تاریخی و محلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و باستان‌شناسی، اماکن مذهبی و علمی و فرهنگی و هنری، مشاهیر و مفاخر، آداب و رسوم از موضوع‌های محوری این جشنواره است.

فراخوان ششمین دوره این جایزه مهرماه امسال در بخش‌های هنری (فیلم و عکس)، فرهنگی (کتاب و پایان نامه و انتشارات)، رسانه (خبرنگاران و عکاسان خبری) و میراث معنوی منتشر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.