این همایش پیاده روی از ساعت ۹ صبح با هدف گرامی داشت روز پرستار و سال جدید میلادی انجام شد که شهروندان در این برنامه تفریحی برپایی کارگاه اصول صحیح گام برداری، از آموزش های لازم در این زمینه برخوردار شدند.
معاون ورزش مردان سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه این پیاده روی خانوادگی اظهار داشت: ورزش همگانی مهم ترین و موثرترین ابزار برای نهادینه کردن هنجارها و کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نیز راهی مطمئن برای دستیابی به توسعه پایدار است.
حیدر سلیمانی افزود: سازمان ورزش نیز برنامه ریزی های دقیقی در این راستا انجام داده است.

توسعه ورزش همگانی ضرورت زندگی شهر نشینی است
همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ٢٢ نیز بر ضرورت انجام ورزش همگانی در سطح کلان جامعه تاکید و  خاطرنشان کرد: استقبال پنج هزار نفری مردم، نشان دهنده اقبال عمومی نسبت به برنامه های ورزشی است.
غلامحسین ادب اظهار امیدواری کرد با استمرار این برنامه ها، روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان تهرانی تقویت شود.
 

فعالیت های ورزشی زمستانه برای شهروندان تهرانی
رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این همایش از برنامه ریزی های این اداره برای زمستان شهروندان پایتخت نشین خبر داد و افزود: حضور پرشور مردم در این برنامه ها، انگیزه مضاعف برای برگزاری همایش های بزرگ ایجاد می کند.
محمد مشهدی یاری ادامه داد: نشاط، سلامت و شادابی اجتماعی نخستین ارمغانی است که مردم حاضر در این همایش با خود به همراه می برند و به این وسیله فرهنگ ورزش در میان خانواده ها جای خود را باز می کند.
با حضور مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش از  سمانه طوسی مقدم و رقیه واعظی دو تن از پرستاران ورزشکار منطقه و براتعلی مظفری ورزشکار ٩٠ ساله حاضر در این همایش نیز قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.