به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل با همکاری اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، این قصه‌گوهای برگزیده را طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به سراهای محلات مناطق ۲۲ گانه اعزام کند تا به سنت شب‌های یلدا قصه‌های جذابی را برای کودکان و خانواده‌های علاقه‌مند بگویند.

استقرار تعدادی تریلی نمایشی برای اجرای انواع برنامه‌های شاد و مفرح در برخی از مناطق تهران از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی شده به مناسبت شب یلدا است.

همچنین مقرر شده به مناسبت شب یلدا و به همت مرکز تئاتر کانون، یک کارناوال عروسکی با ویژه برنامه‌های شاد موزیکال و عروسک‌های غول پیکر از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه در خیابان حجاب  برپا شود که شهرداری تهران امکان حضور و بهره‌مندی کودکان و خانواده‌ها از این برنامه را فراهم می‌کند.
بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های ثابتی شامل بخش صحنه‌ای، قصه‌گویی مدرن و ۹۰ ثانیه‌ای و برای سه گروه؛ دختران و پسران (ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران برگزار می‌شود.
امسال شهرداری تهران نیز با مشارکت در بخش جانبی "قصه‌های شهر من تهران" در این جشنواره حضور پررنگی داشته است و مربیان کانون‌های کودک خانه‌های آموزش سراهای محلات مناطق ۲۲ گانه شهرداری ۵۲ اثر به این دوره از جشنواره ارسال کردند که سه اثر توسط هیات داوران برگزیده و منتخب اعلام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.