به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین اظهارداشت: این فراخوان برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی بر اساس نیاز و درخواست مردم و هنرمندان در آستانه اربعین حسینی منتشر شده است.

ناصر امین‌زاده گفت: طی این فراخوان هنرمندان فعال در حوزه خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، پرده‌خوانی، نقالی و نمایش خیابانی می‌توانند به‌طور داوطلب در موکب هنر واقع در چهار مرز مشترک ایران و عراق به زائران اربعین حسینی خدماتی از قبیل تولید آثار و برگزاری کارگاه‌های هنری ارائه دهند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ افزود: قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین شرایط حضور و اسکان هنرمندان داوطلب را تقبل می‌کند و آثار تولیدشده این هنرمندان نیز به موکب‌های عراقی هدیه خواهد شد.

امین‌زاده بیان کرد: تاکنون هنرمندانی همچون کاظم و مهدی چلیپا، مجید شریفیان، محمدحسین نیرومند، علی وزیریان، حسین عصمتی و ناصر سیدی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین افزود: هنرمندان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و شرکت در این فعالیت جهادی تا ۱۹ مهرماه فرصت دارند تا اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، حوزه فعالیت، مدت زمان حضور و محل موکب مورد نظر را به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۶ پیامک کنند.

به گفته وی، قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین برای دومین سال متوالی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری جمعی از نهادهای فرهنگی فعال در چهار موکب در چهار مرز مشترک ایران و عراق شامل خسروی، مهران، چزابه و شلمچه در بخش‌های ایستگاهی، غرفه‌های فرهنگی هنری و توزیع محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

دبیرخانه این قرارگاه در فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوچه ساعی دوم واقع شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۶۵۱۷۸۷ تماس بگیرند.

تهرام/۷۲۴۵//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.