به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، ابراهیم شیخ در نخستین همایش فصلی مدیران در سال جدید که با حضور شهردار تهران، رئیس و اعضای شورای شهر در برج میلاد برگزار شد افزود: در سال 97 مدیریت شهری توانست گام‌های موثری برای پاسخگویی به انتظارات شهروندان بردارد و دستاوردهای قابل توجهی کسب کند.
وی اضافه کرد: مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل نیز با اتکا به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و با تامین منابع مالی و ممارست در اقدامات تخصصی در حوزه معاینه‌های فنی، رکورد هوای پاک را در سال‌های گذشته به دست آورد.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های برنامه بازآفرینی شهری و همچنین افتتاح 1250 هکتار از کمربند سبز تهران نیز نویدی خوش خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش گسترده در جهت ساماندهی نظام اداری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات همکارانم انتشار اطلاعات در خدمت شفاف‌سازی برای شهروندان تهران، ارزیابی عملکرد کارمندان در حوزه‌های گوناگون، گفتگو میان خدمت‌گزاران و استفاده از اندیشه‌های کارکنان است.
شیخ ادامه داد: خوشبختانه مجموعه این اقدامات توسط نهادهای خارج از شهرداری تهران از جمله دانشگاه‌های معتبر مورد تایید قرار گرفته و با این وجود سال 98 را در حالی آغاز می‌کنیم که با توجه به شرایط عمومی، برای خدمت به مردم تلاش دو چندان نیاز است.
تهرام/9353//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.