به گزارش عصر سه شنبه از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از طریق گزارش های منابع اطلاعاتی با خبر شدند سوداگران مرگ قصد دارند با جاسازی مواد افیونی در داخل بونکر یک دستگاه تریلر، آن را به غرب این استان انتقال دهند.
وی با اشاره به اینکه ماموران با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را در محور رباط کریم – شهریار شناسایی و متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن و 31 کیلوگرم تریاک که در داخل تانکر جاسازی شده بود، کشف و دو تن در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر به باغی در شهرستان شهریار که سوداگران مرگ در آنجا مخفی شده بودند اعزام و به بازرسی از آن پرداختند.
خانچرلی به دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از باغ مورد نظر، 236 بسته تریاک به وزن دو تن کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.
وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: در این عملیات ها چهار قاچاقچی دستگیر و به همراه موادمکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.