امین علی کاشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح با شعار 'حب الحسین یجمعنا' برگزار خواهد شد، اما پیاده روی اصلی که چشم استکبار را کور کرده از نجف تا کربلا است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح برای دومین سال برگزار می شود، ادامه داد: امسال با حضور پرشورتر مردم شهرستان از پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان به منظور تمرین وحدت منطقه ای در این پیاده روی حضور خواهند داشت.
دبیر ستاد طرح پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان مسیری به مسافت 10 کیلومتر از امامزاده زین العابدین(ع) کوهان تا امامزاده عیسی(ع) روستای زیارت را طی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: آیین پیاده روی صبح روز سه شنبه پس از برگزاری مراسم زیارت عاشورا در امامزاده زین العابدین(ع) آغاز خواهد شد و در طول مسیر 15 موکب به صورت خودجوش از اهالی کیلان، کوهان و زیارت عزاداران را پذیرایی می کنند.
علی کاشی بیان کرد: پس از پایان مراسم عزاداری، 9 دستگاه مینی بوس توسط شهرداری دماوند و 2 دستگاه مینی بوس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان به منظور انتقال عزاداران به ابتدای مسیر در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول افزود: در این پیاده روی از میان شرکت کنندگان به 30 نفر به قید قرعه کمک هزینه شرکت در پیاده روی اربعین حسینی سال آینده از نجف تا کربلا پرداخت خواهد شد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.