حاتم شاکرمی، مدیر کل اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی عصر سه شنبه در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دماوند به خبرنگاران گفت: این مجموعه ورزشی هفتمین مجموعه ورزشی کارگران استان تهران است که در زمینی به مساحت 8 هکتار و در سه فاز آغاز شده که فاز نخست آن شامل سالن چند منظوره و تاسیسات جانبی به مساحت 2 هزار و پانصد متر به بهره برداری رسید.
وی اعتبار این پروژه را 42 میلیارد ریال دانست و گفت: 12 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و 30 میلیارد ریال هم از اعتبارات ملی هزینه شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه از سال 86 آغاز شد، ادامه داد: فاز دوم پروژه شامل بهره برداری از استخر و در فاز سوم زمین های روز باز ورزشی به مرحله بهره برداری می رسد.
شاکرمی با بیان اینکه در شهرستان دماوند بیش از 30 هزار کارگر بیمه شده داریم، گفت: این مجموعه ورزشی نخستین مجموعه برای کارگران شهرستان است که می تواند برای تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر کارگران موثر باشد.
وی ادامه داد: استان تهران با پرداخت تسهیلات و تعامل سازنده با بانک های عامل رتبه نخست اشتغال روستایی و عشایری را در کشور دارد.
مدیر کل اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در استان تهران جامعه کارگری دارای 34 رشته ورزشی فعال است که توانسته سال گذشته در مسابقات جهانی کارگری در لتونی از 60 مدال 24 مدال را از آن خود کند که امیدواریم امسال هم در مسابقات جهانی اسپانیا سهم خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: هدف ما توسعه اشتغال روستایی در استان است که از محل اشتغال فراگیر و صندوق توسعه ملی انجام می شود؛ تلاش ما ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی است.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.