به گزارش روز سه شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، حجت نظری در دیدار با رئیس، معاونان روسای تربیت بدنی این نهاد که در ساختمان مدیریت توان افزایی و حمایت از مراکز مردم نهاد برگزار شد ، گفت: رونق خیابان ورزش به ترویج فرهنگ ورزش همگانی در سطح شهر تهران منجر می شود و امروز در صدد هستیم تا در مورد اجرای ویژه برنامه های ورزشی در خیابانهای پایتخت تبادل نظر صورت گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ورزش قهرمانی جذابیت ویژه ای در بین مردم دارد، خواستار اجرای فعالیتهای ورزشی در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در افراد برای مشارکت در ورزش شهروندی شد.
وی ادامه داد: ایجاد خیابان ورزش خاطره بازی و ورزش در کوچه های محلات تهران در دوران کودکی را برای مردم زنده می کند و می تواند منجر به حضور مستمر شهروندان در عرصه ورزش شود.
نظری بر اجرا و رونق بخشیدن به خیابان ورزش تاکید کرد و افزود: می توانیم در ابتدا برای معرفی این برنامه خانوادگی، خیابان ورزش را در 22 خیابان در 22 منطقه تهران اجرا کنیم و برای ماه های آتی یکی از خیابانهای تهران را به پایلوت برگزاری خیابان ورزش تبدیل کنیم.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از حمایت رئیس کمیته ورزش شورای شهر و دغدغه وی برای همگانی شدن ورزش تشکر کرد و از مدیران ورزش خواست این فرصت را مغتنم شمرده و برای توسعه ورزش تلاش کنند.
محمد صادق حسنی ادامه داد: خیابان ورزش تنها یک برنامه ورزشی نیست بلکه نهضت بازپس گیری خیابان ها به نفع کودکان است.
وی تصریح کرد: قصد داریم تا ساعاتی در هفته خیابانهای شهر را که در سبک زندگی امروزی دچار معضلاتی مانند آلودگی هوا، استرس موجود را برای سلامت کودکانمان خالی کنیم تا به تفریح و ورزش بپردارند.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.