سالنامه میلادی دو زبانه 2011 با موضوع امام خمینی(س) توسط موسسه چاپ و نشر عروج به زبان های عربی- انگلیسی در راستای بسط و تنویر اندیشه های حضرت امام خمینی(س) در سطح بین المللی و معرفی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، در آستانه سال نو میلادی منتشر شد.

سالنامه میلادی دو زبانه 2011 با موضوع امام خمینی(س) توسط موسسه چاپ و نشر عروج به زبان های عربی- انگلیسی منتشر شد.
معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) در راستای بسط و تنویر اندیشه های حضرت امام خمینی(س) در سطح بین المللی و معرفی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، در آستانه سال نو میلادی به تهیه، طراحی و چاپ تقویم 2011 میلادی با موضوع «امام خمینی و حقوق بشر» اقدام کرده است.
این سالنامه ضمن معرفی تصویری آثار حضرت امام(س) و منشورات معاونت امور بین الملل، به معرفی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی می پردازد و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبین خارجی با این مرکز فرهنگی، نگاه کوتاهی به تاریخچه تاسیس موسسه، سیاست ها، فعالیت ها، اهداف و خط مشی موسسه و معاونت امور بین الملل در طول بیست و دو سال فعالیت فرهنگی دارد.
در ادامه صفحات سالنامه مقاله ای با عنوان «امام خمینی و حقوق بشر»می خوانیم. پس از آن گاه شماری میلادی را داریم که هر ماه از آن به تصاویر زیبایی از حضرت امام و کلمات قصاری از ایشان با موضوعیت حقوق بشر به زبان های عربی و انگلیسی مزین شده است. در پایان نیز مناسبت های خاص مسلمانان شیعه و سنی در دو فصل مجزاء تقویم میلادی- هجری قمری برای استفاده مخاطبین خارجی آورده شده است. تهیه تقویم میلادی 10 سال است که به عنوان یک حرکت تبلیغی- فرهنگی در دستور کار معاونت امور بین الملل قرار گرفته است و چاپ این اثر ارزنده به همت موسسه چاپ و نشر عروج انجام گرفته است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.