کتاب "انسان شناسی در اندیشه امام خمینی (س)" به زبان روسی ترجمه و منتشر شد. کتاب "انسان شناسی در اندیشه امام خمینی (س) در ۸ فصل به مباحثی در خصوص حقیقت و ماهیت انسان، انسان در نظام هستی، قوای نفس انسان، روح و قلب، شناخت انسان، آفرینش انسان، مقام و جایگاه انسان، انسان و تربیت پرداخته که همگی برگرفته از آثار قلمی، سخنرانی ها، پیام ها و درس امام خمینی (ره) است.

کتاب "انسان شناسی در اندیشه امام خمینی (س)" به زبان روسی ترجمه و منتشر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، این کتاب به همت گروه معارف اسلامی حوزه معاونت بین الملل موسسه تنطیم و نشر آثار امام خمینی (س) و با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع)منتشر شده است.محتوای این کتاب به همت گروه معارف معاونت پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) از میان نوشته ها، سخنرانی ها، پیام ها و دروس حوزوی حضرت امام تدوین شده و بی بایف د .ا آن را به روسی ترجمه کرده است.
بی بایف د .ا مترجم کتاب انسان شناسی از دیدگاه حضرت امام خمینی(س) فارغ التحصیل انستیتوی کشورهای آسیا و آفریقا از دانشگاه دولتی لوموئوف مسکو(گروه آموزشی زبان های ایرانی ) است.
وی پس از یک دوره کوتاه فعالیت در نشریات داخلی شهر مسکو، به برگردان متون فارسی همت گماشت و آثار متعددی را در زمینه ادبیات فارسی، فلسفه اسلامی و فرهنگ اسلامی ایران به زبان روسی ترجمه کرد. بی بایف در طول بیش از دو دهه فعالیت در حوزه موضوعاتی نظیر آشنایی جامعه روسیه با دستاوردهای اندیشه اسلامی و ایرانی و گفت و گوی ادیان و تمدن ها فعالیت نموده که نشانگر دغدغه های دین پژوهشی ایشان است.
کتاب "انسان شناسی در اندیشه امام خمینی (س) در ۸ فصل به مباحثی در خصوص حقیقت و ماهیت انسان، انسان در نظام هستی، قوای نفس انسان، روح و قلب، شناخت انسان، آفرینش انسان، مقام و جایگاه انسان، انسان و تربیت پرداخته که همگی برگرفته از آثار قلمی، سخنرانی ها، پیام ها و درس امام خمینی (س) است. این کتاب در شمارگان 3000 نسخه و 357 صفحه به چاپ رسیده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.