متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران درباره انفجارهای لبنان گفت: «هیچ کشوری و هیچ سازمانی نباید غیرنظامیان را هدف قرار دهد. اما اعضای سازمان‌های تروریستی اهداف مشروعی برای کشورها هستند تا علیه آن‌ها عملیات انجام دهند. این اصولی است که ما خود را به آن‌ها متعهد می‌دانیم و انتظار داریم که کشورهای دیگر نیز در عملیات خود به این اصول پایبند باشند.»

به گزارش جماران؛ متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ادعا کرد که غیرنظامیان نباید در حملات هدف قرار گیرند اما اعضای «سازمان‌های تروریستی» اهداف مشروعی برای عملیات نظامی هستند.

میلر در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران درباره انفجارهای لبنان گفت: «هیچ کشوری و هیچ سازمانی نباید غیرنظامیان را هدف قرار دهد. اما اعضای سازمان‌های تروریستی اهداف مشروعی برای کشورها هستند تا علیه آن‌ها عملیات انجام دهند. این اصولی است که ما خود را به آن‌ها متعهد می‌دانیم و انتظار داریم که کشورهای دیگر نیز در عملیات خود به این اصول پایبند باشند.»

او در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا نفوذ آمریکا می‌تواند از تشدید درگیری‌های منطقه‌ای جلوگیری کند، گفت:  «این فقط یک پرسش برای ایالات متحده نیست. این یک پرسش برای همه طرف‌های حاضر و درگیر در منطقه است. البته این پرسشی در درجه اول برای اسرائیل و برای حزب‌الله است و سپس  پرسشی برای تمام کشورهای منطقه که می خواهند در چه نوع منطقه‌ای زندگی کنند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.