تبعیض و حملات علیه مسلمانان و فلسطینی ها در آمریکا در نیمه اول سال 2024 همزمان با ادامه جنگ اسرائیل علیه نوار غزه 70 درصد افزایش یافته است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره،شورای روابط اسلامی آمریکا امروز سه شنبه اعلام کرد که تبعیض و حملات علیه مسلمانان و فلسطینی ها در آمریکا در نیمه اول سال 2024 همزمان با ادامه جنگ اسرائیل علیه نوار غزه 70 درصد افزایش یافته است.

مدافعان حقوق بشر ملاحظه کرده اند که از ابتدای جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر 2023 اسلام هراسی و تبعیض علیه فلسطینی ها،به علاوه دشمنی با یهودی ها در سطح جهان افزایش یافته است.

در شش ماه نخست سال 2024 شورای روابط اسلامی آمریکا 4591 شکایت مربوط به دشمنی با مسلمانان و فلسطین ها دریافت کرده است. این نشان دهنده افزایش 70 درصدی در مقایسه با همین زمان در سال 2023 بوده است.در سال 2023 این شورا 8061 شکایت از این قبیل شکایت ها در طول سال دریافت کرده است که 3600 شکایت در سه ماه اخیر و بعد از وقوع جنگ بوده است.

این شورا تأکید کرد که بیشتر شکایت ها مربوط به تبعیض در زمینه های مهاجرت، پناهندگی، فرصت های شغلی و آموزش به علاوه جرم های تنفر بوده است.

آمریکا به عنوان همپیمان اصلی اسرائیل از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه شاهد اعتراض های گسترده و سرکوب اعتراض های دانشجویی توسط پلیس بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.