تعداد کسانی که جان خود را در ایتالیا در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند افزایش یافت و به 107 نفر رسید.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری رویترز، تعداد کسانی که جان خود را در ایتالیا در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند افزایش یافت و به 107 نفر رسید.

مقام‌های حوزه بهداشت ایتالیا اعلام کردند با فوت 28 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار قربانیان بیماری کووید-19 در این کشور به 107 نفر افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر تعداد کل افراد آلوده به این ویروس در ایتالیا به 3090 نفر رسید که 500 مورد بیش از روز گذشته است.

مقام‌های ایتالیایی همچنین کل افراد بهبود یافته را 276 نفر اعلام کردند.

بنابراین گزارش، آن که شتاب گسترش ویروس کرونا در چین، کانون اصلی این بیماری تا حدودی کاهش یافته است، اما به نظر می‌رسد که این ویروس همچنان در پی فتح سرزمین‌های تازه و یافتن قربانیان بیشتر در جهان است.

تا کنون دست کم 76 کشور جهان موارد ابتلا به بیماری نوظهور و واگیردار کرونا را گزارش کرده‌اند. شمار کل مبتلایان به کرونا در جهان تا بامداد چهارشنبه 4 مارس (14 اسفند) به 93 هزار و 191 نفر رسیده و 3 هزار و 203 نفر نیز تا کنون بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت تا کنون دست کم 51 هزار نفر از مبتلایان به کرونا نیز در کشورهای مختلف جهان بهبود یافته‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.