کفه دیدگاه رای دهندگان مستقل به تدریج به نفع استیضاح و برکناری ترامپ سنگین می شود؛ به گونه ای که 54 درصد رای دهندگان مستقل از استیضاح حمایت می کنند و 41 درصد با آن مخالف هستند.

به گزارش سرویس بین الملل جماران؛ میزان موافقان و مخالفان استیضاح دونالد ترامپ و برکناری رییس جمهوری امریکا تقریبا در حدود 50 درصد است که اکثریت دموکرات ها، طرفدار استیضاح و اکثریت جمهوریخواهان، مخالف آن هستند.

در این میان، نظر و دیدگاه رای دهندگان مستقل، بیش از دیدگاه حامیان دو حزب اصلی در امریکا، درتعیین سرنوشت رییس جمهوری امریکا حائز اهمیت است. 

بر اساس نظرسنجی مشترک ان پی آر/ ماریست / شبکه خبری پی بی اس که در دوره زمانی سوم تا هشتم اکتبر – حدود 25 روز بعد از آغاز رسمی روند تحقیقات در مجلس نمایندگان – انجام گرفته است، کفه دیدگاه رای دهندگان مستقل به تدریج به نفع استیضاح و برکناری ترامپ سنگین می شود؛ به گونه ای که 54 درصد رای دهندگان مستقل از استیضاح حمایت می کنند و 41 درصد با آن مخالف هستند. 

این ارقام درنظرسنجی انجام گرفته در 25 سپتامبر، 50 درصد به نفع استیضاح و 44 درصد به ضرر استیضاح بود. به عبارت دیگر، طی کمتر از 10 روز، 4 درصد به طرفداران استیضاح ترامپ در میان افراد مستقل افزوده شده است. ادامه این روند، لطمه شدیدی به پایگاه رای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده وارد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.