به گزارش ایرنا، در این آیین امام جمعه عسلویه گفت: کمک به نیازمندان و مددجویان نباید به زمان و مکان خاصی باشد بلکه این کمک ها در طول سال انجام شود.
حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد افزود: روحیه انقلابی و جهادی در رفع فقر و نیازمندی در پرسنل کمیته امداد امام دیده می شود.
وی گفت: شهرستان عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور نباید مددجویی داشته باشد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: بهره گیری از ظرفیت منطقه برای رفع فقر و کمک به نیازمندان ضروری است.
احمدلطفی افزود: شهرستان عسلویه از ظرفیت بالایی برخوردار است و شایسته نیست که یکهزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاش مدیر و پرسنل کمیته امداد شهرستان گفت: در سال جاری کمیته امداد استان توانسته 2 هزار شغل برای مددجویان ایجاد کند که 150 شغل مربوط به کمیته امداد شهرستان عسلویه است.
مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه گفت: بالاترین سرمایه کمیته امداد، اعتماد مردم به این نهاد است.
سید علی حسینی افزود: در شهرستان عسلویه 950 خانوار زیرپوشش این نهاد مقدس از خدمات حمایتی برخوردار هستند.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و 369 میلیون ریال در زمینه سو تغذیه به کودکان، بیمه درمانی، هزینه نگهداری، شاخص های بهداشتی و کمک هزینه درمانی مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.
حسینی اضافه کرد: با توجه به آلودگی در منطقه عسلویه ناشی از صنایع مستقر شرکت های پیرامونی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود به درمان بیماران نیازمند و صعب العلاج کمک کنند.
مدیر کمیته امداد عسلویه در ارتباط با اهداف این جشنواره بیان کرد: تحقق آرزوهای ایتام در قالب درخت آرزوها، اهدای نمادین کمک های دانش آموزان به ایتام، تجلیل از حامیان و نیکوکاران برتر شهرستان و شعرخوانی از برنامه های این جشنواره بود.
شهرستان عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.