به گزارش ایرنا، یونس خسروانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح مطالعاتی سخت و زیان آور شدن شغل ملوانی در مدت 2 سال و با 700 میلیون ریال اعتبار تامین شده از مرکز پژوهش های سازمان تامین اجتماعی اجرا شد.
وی بیان کرد: طرح سخت و زیان آور شدن شغل ملوانی پس از کارشناسی برای تصویب نیازمند رای هیات مدیره و یا هیات امنا سازمان تامین اجتماعی است.
خسروانی یادآور شد: مجری طرح مطالعاتی سخت و زیان آور شدن شغل ملوانی، استان بوشهر است ولی استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و گیلان نیز از این طرح استفاده می کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان در بخش دیگری از صحبت های خود افزود:
در زمان حاضر 15 شعبه و پنج کارگزاری این اداره کل در سطح استان بوشهر فعالیت دارند که کار خدمات دهی به 80 درصد جمعیت زیرپوشش استان بوشهر را عهده دار هستند.
خسراونی با اشاره به استیجاری بودن ساختمان 13 شعبه تامین اجتماعی در استان بوشهر ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان ملکی این شعبه در شبانکاره در یک طبقه و 420 مترمربع زیربنا افتتاح و به زودی عملیات اجرایی ساختمان ملکی عسلویه آغاز می شود.
وی با اشاره به میزان پرداختی پاداش ازدواج در استان بوشهر گفت: در 10 ماه گذشته 55 میلیارد ریال پاداش ازدواج در استان پرداخت شده است که انتظار می رود در 2 ماه پایانی افزایش یابد.
خسروانی افزود: در زمان حاضر 2هزار و 500 نفر در استان بوشهر خدمات بیمه بیکاری دریافت می کنند که از اول سال تاکنون 310 میلیارد ریال مستمری پرداخت شده است.
وی با تاکید بر افزایش رضایت مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در بخش بیمه و درمان سال گذشته بیش از هفت هزار و 250 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
خسروانی با اشاره به پرداخت پاداش عیدی بیمه شدگان اصلی در اسفندماه گفت: در 10 ماه گذشته یکهزار و 730 میلیارد ریال مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر پرداخت شده است.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.