ارسطو ترکمان منش روز سه شنبه در حاشیه آیین آغاز کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد منطقه 2کشور در بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در 9 ماه امسال در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 135 درصد افزایش نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در این مدت در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر 2 هزار و 375 نفر متهم دستگیر شدند.
ترکمان منش اضافه کرد: در این ارتباط استفاده از ظرفیت‌های سازمان های مردم نهاد (سمن) برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و اجرای برنامه‌های مرتبط با آن یک گام ارزشمند است که اقدام های خوبی در این زمینه در استان بوشهر دردست اجراست.
وی ادامه داد: آموزش تخصصی زوجین، طرح هر کلاس یک سمن و توانمندسازی دانش آموزان در معرض آسیب و بازمانده از تحصیل از جمله طرح های دردست اجرا برای مبارزه با موادمخدر در استان بوشهر است.
ترکمان منش در باره کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد منطقه 2کشور در بوشهر اظهار داشت: این همایش از صبح امروز آغاز شده و با حضور سازمان های مردم نهاد و کارشناسان توسعه مشارکت ها به مدت سه روز برگزار می شود.
وی بیان کرد: در این کارگاه سازمان های مردم نهاد و کارشناسان توسعه مشارکت های استانهای فارس، چهارمحال وبختیاری، هرمزگان، اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر حضور دارند.
ترکمان منش یادآور شد: در این کارگاه به مباحث آموزشی حوزه مبارزه با موادمخدر پرداخته و در قالب آن به توانمندسازی سمن ها کمک می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.